[fusion_dropcap boxed=“yes“ boxed_radius=““ class=““ id=““ color=“#03a9f4″]Z[/fusion_dropcap]ačali jste běhat, abyste se udrželi v kondici, a postupem času se bez pohybu nemůžete obejít a běháte i jen tak pro radost. První metou tak pro vás musel být některý z rekreačních nebo benefičních závodů na pět či deset kilometrů. Co ale dělat, když už jste jich pár pokořili a nějaká desítka nebo třeba patnáctka vám už zkrátka nestačí?

Co takhle se zapojit do některého z maratonských závodů, které se konají v průběhu téměř celého roku na různých místech na světě? Cestujte nejen za poznáním cizích míst, ale i za sportovním zážitkem a pokořením svých vlastních limitů! A pokud se vám za hranice cestovat nechce, každoroční pražský Maraton vám stejně tak dobře a zaručeně zvedne adrenalin.

INFOGRAFIKA: Jak natrénovat na maraton / Amby Burfoot
Zdroj: Fix.com Blog

Jak ale na Maraton natrénovat? Infografika je zestručněným šestnácti týdenním tréninkovým plánem a zároveň přináší zajímavá fakta z historie moderního maratonského běhu i tipy na to, jak rehabilitovat zranění často způsobená během i jak jim předcházet.

Na webu fix.com můžete najít další inspirativní infografiky ohledně běžeckého tréninku, jejichž autorem je Amby Burfoot, vítěz bostonského maratonu v roce 1968.

 

Odkaz na e-book

NEWSLETTER

Jednou měsíčně vás budu informovat o novinkách (rozhovory, recepty, běžecký trénink atd.) na tomto blogu. Bez spamu a s možností kdykoliv se z odběru odhlásit.

Skvělé, vše proběhlo v pořádku. Novinky z blogu jsou na cestě do vašeho emailu.