4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím

Home/Ostatní/Tipy na čtení/4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím

4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím

Zřejmě jsem knihomol,říkám si pokaždé, když nahlížím do své knihovny. Kdo ví, třeba jo, třeba ne. Ať už je to se mnou jakkoliv, rád bych vám v tomto příspěvku doporučil 4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím. První kniha je o běhu a jeho anatomii, druhá o posilování středu těla, třetí o vztahu meditace a sportu a čtvrtá ukazuje, jak používat tradiční suroviny (obiloviny) v moderním podání. Mám ty knihy moc rád. Dávají mi dostatek informací k tomu, jak udržovat své tělo i mysl v kondici.

4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím – tak tady jsou

4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím - obálka knihy Běhání - anatomie

Obálka knihy BĚHÁNÍ : ANATOMIE

BĚHÁNÍ : ANATOMIE

Rok vydání: 2014
Nakladatelství: CPRESS
Autor/ka: Joe Puleo, Patrick Milroy
Popis knihy: Tato kniha vám ukáže, jak zlepšit výkon zvýšením síly svalů a optimalizací běžeckého pohybu, jak minimalizovat riziko zranění a jak zlepšit krokový cyklus, abyste měli rychlejší časy a plynulejší běh. Autoři vám předkládají 50 nejúčinnějších cviků na zvýšení síly běžců. Každý s jasným, podrobným popisem a barevnými anatomickými ilustracemi, které zvýrazňují zapojené svaly.

Tato kniha vás připraví na všechny překážky, se kterými se můžete setkat. Najdete zde cviky pro různé terény a rychlosti, od běhů do kopce, po běh mimo cestu, od sprintů po maratóny. Navíc se naučíte jak postupovat při běžných zraněních a problémech, kterým musí běžci čelit, jako jsou bolesti dolní části páteře, zranění kolen, svalů a šlach. Díky této knize dosáhnete svého nejlepšího osobního rekordu.

4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím - obálka knihy Posilování středu těla - anatomie

Obálka knihy POSILOVÁNÍ STŘEDU TĚLA : ANATOMIE

POSILOVÁNÍ STŘEDU TĚLA : ANATOMIE

Rok vydání: 2014
Nakladatelství: CPRESS
Autor/ka: Abigail Ellsworth
Popis knihy: Každý pohyb, který během dne uděláte, zcela závisí na svalech středu těla – ty totiž stabilizují trup a pánev a umožňují končetinám, aby se správně pohybovaly. Se silnými svaly středu těla bude váš pohyb účinnější a snadnější. Ale jak je správně procvičit a posílit? Tato kniha vám pomůže začít. Dozvíte se, které svaly do této skupiny patří, a také jak vzájemně spolupracují. Poté se naučíte širokou škálu cviků, jež tyto významné svaly stabilizují a posilují – včetně cviků Nová dimenze na pěnovém válci, díky nimž cvičení získá úplně nový rozměr.

Barevné fotografie a ilustrace vám ukážou, jak se klíčové svaly zapojují v každém cvičení. Přehledné návody ke cvičení krok za krokem a vzorové tréninky vám pomohou zaměřit se na břišní svalstvo a další svaly středu těla. Uvnitř naleznete také velký barevný plakát s podrobnými anatomickými popisy a klíčovými cviky, díky kterým bude vaše tělo silné a zdravé.

4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím - obálka knihy Sport a meditace - vnitřní dimenze sportu

Obálka knihy SPORT A MEDITACE – vnitřní dimenze sportu

SPORT A MEDITACE – vnitřní dimenze sportu

Rok vydání: 2013
Nakladatelství: Madal Bal
Autor/ka: Sri Chinmoy
Popis: Ačkoli dnešní vrcholoví sportovci možná již dosáhli současných fyzických hranic lidského těla, duchovní bohatství ukryté hlouběji uvnitř zůstává dosud nedotčené a nevyužité. Duchovní učitel a sportovec Sri Chinmoy nám v této nevšední knize odhaluje vnitřní dimenzi sportu – dimenzi, kterou do svého současného fyzického a mentálního tréninku může zařadit každý, od profesionálních sportovců po začátečníky a amatéry. Právě tento nový rozměr nám umožňuje zlepšit fyzický výkon, ale také proměnit radost, kterou nám sport přináší, v hluboké a trvalé uspokojení.

V knize se o svá vnitřní tajemství a duchovní náhled na trénink a závodění dělí špičkoví sportovci jako Carl Lewis, Taťána Lebeděvová, Tegla Loroupe, Bill Pearl nebo Paul Tergat.

4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím - obálka knihy Zrno je grunt

Obálka knihy ZRNO JE GRUNT

ZRNO JE GRUNT

Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Ikar
Autor/ka: Laura Agar Wilsonová
Popis: Objevte blahodárné účinky a skvělou chuť nejrůznějších odrůd zrn, které naši předci běžně začleňovali do svého jídelníčku! Pokud vás zajímá, k čemu se hodí proso, kamut, quinoa nebo pohanka, jak si jednoduše připravit domácí granolu či skvělý salát s kuskusem, fíky a kozím sýrem, je tato kniha přesně pro vás.

Kniha má velmi jednoduchou a přehlednou strukturu. Na začátku se dozvíte vše o přípravě jhednotlivých obilovin a v zadní, receptové části knihy, najdete jednoduché a chutné recepty, doplněné fotografiemi hotových pokrmů. Recepty jsou jednoduché a svěží a zvládnou je mi méně zdatní kuchaři.

Knih, které bych vám rád doporučil je opravdu mnoho, nejen tyto čtyři, Ale jak jsem psal v úvodu, k těmto čtyřem se rád vracím a mám je stále po ruce. Pokud s nimi máte i vy vlastní zkušenosti, budu rád, když mi o nich napíšete v komentářích.

Přeji vám do nového roku, ať to dobře běhá.

Odkaz na e-book

NEWSLETTER

Jednou měsíčně vás budu informovat o novinkách (rozhovory, recepty, běžecký trénink atd.) na tomto blogu. Bez spamu a s možností kdykoliv se z odběru odhlásit.

Skvělé, vše proběhlo v pořádku. Novinky z blogu jsou na cestě do vašeho emailu.

By | 2017-04-23T14:04:42+02:00 Leden 29th, 2017|Tipy na čtení|0 Comments

About the Author:

Jsem bloger, aktivní běžec, kuchař ve vegetariánské restauraci a milovník zeleného čaje. Jsem rád v kontaktu s lidmi, kteří mě naplňují a inspirují.

Leave A Comment

fifteen − 6 =

Sdílet

Send this to a friend

Ahoj, našel jsem pro tebe zajímavou stránku: 4 knižní tipy, ke kterým se pravidelně vracím! Najdeš ji na této stránce: http://bit.ly/2jB83WB